`,

Alla inlägg den 15 september 2012

Av cissi - 15 september 2012 12:09

Nu har jag gett mig sjutton på att verkligen ta tag i mig själv och i mitt eget liv..

Ska verkligen kämpa nu och ta tag i mig själv.har satte ut en annons på blocket om att jag söker lägenhet i kastad..

där jag så gärna vill bo..sen sitter jag och har börjat plugga körkort..

sen med jobb å annat så får vi se vad som händer..får ta det jag har så länge.och kämpa på så gott jag kan..

jag är ute och går minst en timme varje dag.sen bugg en gång i veckan och sen har jag funderat på att börja simma en gång i veckan..jag har sagt många gånger förr att ja ska ta tag i mig själv..men det har aldrig blvit något med det..

men nu ska jag verkligen kämpa till 100000%...för jag vet att jag kan klara detta om ja bara kämpar och har viljan..

sen har jag bestämt mig för att sluta med ina dumheter,ah sluta röka :) och jag skämtar inte,jag ska verkligen försöka sluta röka..fram på..är ju så jäkla dyrt att röka..så det ska jasluta med..men en sak i taget :)


igår var jag hemma hos therese o sonny i fagerås..satt på deras altan och pratade och tog några öl..

det var trevligt..fick även träffa 5 små kattungar..såå goa så..nästan att man blev kär på nytt..menmen..ja har redan en och det räcker :)


idag hade jag tänkt åka till badhuset och simma,men är så jäkla snuvig o förkyld så jag hoppar nog ver det idag..tar det till veckan istället..men åker in till stan "karlstad" senare idag ädnå,för att träffa gulliga sofie o jonna :) får se vad vi hittar på :) men det blir kul kul :)



ha en trevlig lördag alla..kram på er :)



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjoho!!! Detta är min blogg!!! i den skriver ja allt som rör sig i mitt höve...sånt som tankar,drömmar,fantasier,saker som händer i mitt liv och allt som rör sig i mitt höve...=)

Favoritcitat...
"Ta mig för den jag är,för jag kan inte bli den som du v

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012
>>>

min gästis!!

Länkar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

dansband


Skapa flashcards